Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
15.00 - 16.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
16.00 - 17.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
FGB How did it feel? - Like a fight gone bad!!! Disse var ordene, da Coach Gregg Glassman spurgte UFC-letvægtsverdensmester BJ Penn, hvordan det program han netop havde sendt ham igennem, føltes som. Fight Gone Bad låner sin struktur fra Ultimate Fighting, så der bliver trænet i 5 min non stop (1 min på 5 forskellige øvelser), efterfulgt af 1 min pause. Dette køres mellem 3 og 5 gange. I en Fight Gone Bad forsøger man at træne i alle niveauer for at efterligne uforudsigeligheden i en kamp – man bliver dog ikke slået på! Den eneste modstander man har, er en selv. Selvom der findes en oprindelig Fight Gone Bad, vil der på dette hold blive brugt frit af forskellige øvelser, så det kun er strukturen på WODen, der kan forventes. På FGB-holdet er mottoet: Vi er sammen om at kæmpe mod os selv! Vel mødt.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
17.00 - 18.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
TRXTRX/Total body Resistance eXcersice. Konceptet består af et selesystem, der er udviklet af amerikanske Navy Seals. Her bruger man sin egen kropsvægt til at træne, styrke, smidighed, balance, kondition, samt coretræning. Alle øvelser, foregår med din egen kropsvægt som den eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du står eller ligger i, kan du få din krop til at veje mere, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende. Uanset om du har årelang træningserfaring, eller om du lige har besluttet dig for, at komme igang, kan du med TRX udfordres lige netop på dit niveau. TRX kan supplere og optimere dine fysiske forudsætninger for at rykke ved dine personlige mål.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
18.00 - 19.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
TRXTRX/Total body Resistance eXcersice. Konceptet består af et selesystem, der er udviklet af amerikanske Navy Seals. Her bruger man sin egen kropsvægt til at træne, styrke, smidighed, balance, kondition, samt coretræning. Alle øvelser, foregår med din egen kropsvægt som den eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du står eller ligger i, kan du få din krop til at veje mere, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende. Uanset om du har årelang træningserfaring, eller om du lige har besluttet dig for, at komme igang, kan du med TRX udfordres lige netop på dit niveau. TRX kan supplere og optimere dine fysiske forudsætninger for at rykke ved dine personlige mål.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
Metcon METCON - Vi tænker ud af boksen, og fokuser på høj puls i anderledes rammer! • METCON-holdet foregår tit udendørs, og du vil blive udfordret på din kondition med kreative øvelser • Det kræver ingen forudsætninger at deltage på holdet, men det vil foregå i fuld tempo med højt humør.
19.00 - 20.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
TRXTRX/Total body Resistance eXcersice. Konceptet består af et selesystem, der er udviklet af amerikanske Navy Seals. Her bruger man sin egen kropsvægt til at træne, styrke, smidighed, balance, kondition, samt coretræning. Alle øvelser, foregår med din egen kropsvægt som den eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du står eller ligger i, kan du få din krop til at veje mere, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende. Uanset om du har årelang træningserfaring, eller om du lige har besluttet dig for, at komme igang, kan du med TRX udfordres lige netop på dit niveau. TRX kan supplere og optimere dine fysiske forudsætninger for at rykke ved dine personlige mål.
20.00 - 21.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
15.00 - 16.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
16.00 - 17.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
17.00 - 18.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
18.00 - 19.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
19.00 - 20.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.
20.00 - 21.00
WOD• WOD står for workout of the day, og som navnet antyder er det derfor en ny udfordrende træning hver eneste dag. • Man har selvfølgelig mulighed for at skalere øvelserne, således at alle kan være med. • Alle WOD´s er nøje gennemtænkt, for at give en varieret træning – Det vil sige du i princippet kan være med hver dag, uden at træne de samme muskelgrupper flere dage i træk.

Mandag

Onsdag

Fredag

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
16.00 - 17.00
FGB How did it feel? - Like a fight gone bad!!! Disse var ordene, da Coach Gregg Glassman spurgte UFC-letvægtsverdensmester BJ Penn, hvordan det program han netop havde sendt ham igennem, føltes som. Fight Gone Bad låner sin struktur fra Ultimate Fighting, så der bliver trænet i 5 min non stop (1 min på 5 forskellige øvelser), efterfulgt af 1 min pause. Dette køres mellem 3 og 5 gange. I en Fight Gone Bad forsøger man at træne i alle niveauer for at efterligne uforudsigeligheden i en kamp – man bliver dog ikke slået på! Den eneste modstander man har, er en selv. Selvom der findes en oprindelig Fight Gone Bad, vil der på dette hold blive brugt frit af forskellige øvelser, så det kun er strukturen på WODen, der kan forventes. På FGB-holdet er mottoet: Vi er sammen om at kæmpe mod os selv! Vel mødt.

Tirsdag

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
17.00 - 18.00
TRXTRX/Total body Resistance eXcersice. Konceptet består af et selesystem, der er udviklet af amerikanske Navy Seals. Her bruger man sin egen kropsvægt til at træne, styrke, smidighed, balance, kondition, samt coretræning. Alle øvelser, foregår med din egen kropsvægt som den eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du står eller ligger i, kan du få din krop til at veje mere, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende. Uanset om du har årelang træningserfaring, eller om du lige har besluttet dig for, at komme igang, kan du med TRX udfordres lige netop på dit niveau. TRX kan supplere og optimere dine fysiske forudsætninger for at rykke ved dine personlige mål.
18.00 - 19.00
TRXTRX/Total body Resistance eXcersice. Konceptet består af et selesystem, der er udviklet af amerikanske Navy Seals. Her bruger man sin egen kropsvægt til at træne, styrke, smidighed, balance, kondition, samt coretræning. Alle øvelser, foregår med din egen kropsvægt som den eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du står eller ligger i, kan du få din krop til at veje mere, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende. Uanset om du har årelang træningserfaring, eller om du lige har besluttet dig for, at komme igang, kan du med TRX udfordres lige netop på dit niveau. TRX kan supplere og optimere dine fysiske forudsætninger for at rykke ved dine personlige mål.
19.00 - 20.00
TRXTRX/Total body Resistance eXcersice. Konceptet består af et selesystem, der er udviklet af amerikanske Navy Seals. Her bruger man sin egen kropsvægt til at træne, styrke, smidighed, balance, kondition, samt coretræning. Alle øvelser, foregår med din egen kropsvægt som den eneste belastning. Ved at indstille, hvor højt remmene hænger, samt hvor stejl en vinkel du står eller ligger i, kan du få din krop til at veje mere, så øvelserne hele tiden kan gøres sværere og mere fysisk krævende. Uanset om du har årelang træningserfaring, eller om du lige har besluttet dig for, at komme igang, kan du med TRX udfordres lige netop på dit niveau. TRX kan supplere og optimere dine fysiske forudsætninger for at rykke ved dine personlige mål.

Tirsdag

Torsdag

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
19.00 - 20.00

Tirsdag

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
18.00 - 19.00
Metcon METCON - Vi tænker ud af boksen, og fokuser på høj puls i anderledes rammer! • METCON-holdet foregår tit udendørs, og du vil blive udfordret på din kondition med kreative øvelser • Det kræver ingen forudsætninger at deltage på holdet, men det vil foregå i fuld tempo med højt humør.

Torsdag

Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag Søndag
20.00 - 21.00

Torsdag

No events available!

Besøg vores Facebook gruppe for at se ændringer og weekend træning